משלוחים, החזרות, החלפות
מתי ואיך אקבל את המשלוח שלי?
שליח עד הבית- עד 5 ימי עסקים:
באמצעות שליח עד הבית (או לכל מקום אחר שיצוין על ידכם) בעלות דמי משלוח בהתאם לאמור באתר בעת הרכישה כדאי לציין את הכתובת בה אתם נמצאים מרבית היום.
הערות ותוספות
* הזמנות עם 'שליח עד הבית' / ׳איסוף׳ מגיעות ארוזות בקופסת קרטון ממותגת EDEN.
* מועד האספקה של הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 19:00 ייחשב מיום העסקים הבא.
בחגים \ מועדים וב"חגי אינטרנט" ייתכן ויחולו מעט עיכובים בהפצה אשר חורגים מימי השילוח. הזמנתי – מה עכשיו?
מרגע איסוף ההזמנה על ידי שליח ישלח למספר שהוזן בהזמנה SMS המודיע על איסוף המשלוח והפצתו בימים הקרובים, יחד ישלחו גם מספר המשלוח והנחיות להמשך טיפול וקבלת המשלוח.
מה אם לא אהיה בבית כשהשליח מגיע?
במידה והשליח לא הצליח לתאם מולכם הגעה ביום החלוקה, הפריט יישלח במועד אחר לפי זמני החלוקה של חברת השליחויות. במידה ולא תהיו נוכחים בביתכם בעת הגעת השליח למרות שתואמה מולכם השעה מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח/ה.
אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים: ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה; אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום. האתר לא ישא באחריות לאיחור ו/או עיכוב בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח, מסיבות הקשורות לחברת השליחויות; סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 10:00 עד 17:00, שישי 9:00 עד 15:00
* שעות פעילות החנות בחגים, מועדים וימים מיוחדים עלולים להשתנות – אנא צרו קשר לבירור שעות פעילות *החזרת משלוח תיעשה בהתאם למדיניות החלפת והחזרת פריטים – ניתן לראות כאן
שליח עד הבית- עד 5 ימי עסקים:
באמצעות שליח עד הבית (או לכל מקום אחר שיצוין על ידכם) בעלות דמי משלוח בהתאם לאמור באתר בעת הרכישה כדאי לציין את הכתובת בה אתם נמצאים מרבית היום.
הערות ותוספות
* הזמנות עם 'שליח עד הבית' / ׳איסוף׳ מגיעות ארוזות בקופסת קרטון ממותגת EDEN.
* מועד האספקה של הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 19:00 ייחשב מיום העסקים הבא.
בחגים \ מועדים וב"חגי אינטרנט" ייתכן ויחולו מעט עיכובים בהפצה אשר חורגים מימי השילוח. הזמנתי – מה עכשיו?
מרגע איסוף ההזמנה על ידי שליח ישלח למספר שהוזן בהזמנה SMS המודיע על איסוף המשלוח והפצתו בימים הקרובים, יחד ישלחו גם מספר המשלוח והנחיות להמשך טיפול וקבלת המשלוח.
מה אם לא אהיה בבית כשהשליח מגיע?
במידה והשליח לא הצליח לתאם מולכם הגעה ביום החלוקה, הפריט יישלח במועד אחר לפי זמני החלוקה של חברת השליחויות. במידה ולא תהיו נוכחים בביתכם בעת הגעת השליח למרות שתואמה מולכם השעה מראש, ההזמנה תוחזר ותשלח פעם נוספת לאחר תשלום דמי משלוח נוספים על ידי הלקוח/ה.
אספקת הזמנות תתאפשר בכפוף לתנאים הבאים: ישנה נגישות סבירה למקום ההזמנה; אם מדובר בארגון, מוסד, קיבוץ או ישוב שלא ניתן להגיע אליהם ללא אישור מיוחד ו/או שאין בהם רישום מוסדר של רחובות ו/או מספרי בתים, ההזמנה תימסר לנקודת החלוקה המרכזית באותו המקום. האתר לא ישא באחריות לאיחור ו/או עיכוב בשילוח שמבוצע ע"י צד ג' אשר מושפע מכוח עליון ו/או שביתות ו/או השבתות ו/או אי מענה מצד הלקוח לתיאום המשלוח, מסיבות הקשורות לחברת השליחויות; סגירת המשק כך שפעילות האתר ו/או ספקיו ו/או נותני שירותיו יפגעו, מכל סיבה שהיא.
ההזמנה שלי לא הגיעה, מה אפשר לעשות?
אם ההזמנה לא הגיעה עד זמן המשלוח המשוער: צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו דרך צור קשר ונחזור אליכם תוך 24 שעות בימים א׳-ה׳, 10:00 עד 17:00, שישי 9:00 עד 15:00
* שעות פעילות החנות בחגים, מועדים וימים מיוחדים עלולים להשתנות – אנא צרו קשר לבירור שעות פעילות *החזרת משלוח תיעשה בהתאם למדיניות החלפת והחזרת פריטים – ניתן לראות כאן
* ניתן להחליף פריטים שנרכשו באתר עד 2 ימי עסקים מיום קבלת הפריט, בדואר חוזר או באיסוף על ידי שליח, בתנאי שלא נעשה בהם שימוש, באריזתו המקורית וכנגד קבלה או חשבונית מקורית.
* עלות משלוח כפול 80₪.
* החלפת מוצר תתאפשר כאשר המוצר אינו תואם גודל או כאשר המוצר אינו תואם תיאור בלבד.
* לא ינתנו החלפות על מוצרים שנעשה בהם שימוש / הוצאו מאריזתם המקורית / ניזוקו / השחירו
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
החזרות:
* ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי קרדיט באתר או החזר כספי עד 2 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק, באריזתו המקורית וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
* לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
* תכשיט שנוצר בהזמנה אישית / הוזמן אישית ללקוח/ה לא ניתן להחזיר או להחליף.
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
* ניתן להחזיר גם באמצעות משלוח כפול בעלות של 80₪ מטעם חברת השליחויות שלנו.
פרטים נוספים שחשוב לדעת:
* עבור מוצר שנרכש ב Sale ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
* במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה – עלויות המשלוח של המוצר יחולו על הלקוח/ה בלבד.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח/ה, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי EDEN. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי EDEN היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
* כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
* באפשרותכם לבחור בזיכוי באתר בשווי סכום העסקה המלא של הפריט/ים או בזיכוי אמצעי התשלום בניכוי 5% מסך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם. האתר EDEN לא מאפשר החלפה ישירה של פריט/ים.
* יש לבטל את עסקת המקור ולבצע הזמנה חדשה של הפריטים הרצויים דרך האתר. * מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
תנאי החזר כספי:
החזר כספי יינתן עד 48 שעות מקבלת המוצר, ובתנאי שלא נענד ונעשה בו שימוש.
* החזר כספי לגבי פריט יתאפשר בהחזרת הפריט בתוך 2 ימי עסקים ממועד הקבלה בלבד.
כל החזרה תהיה כרוכה ב- 5% דמי ביטול משווי סך הרכישה. ביטול עסקה שבוצעה באשראי, תגבה בנוסף דמי ביטול-סליקה בסך 3% משווי סך הרכישה. אין החזר כספי על עלות שילוח ואריזה. לא ניתן לבטל הזמנה הנמצאת בתהליך משלוח.
* עלות משלוח כפול 80₪.
* החלפת מוצר תתאפשר כאשר המוצר אינו תואם גודל או כאשר המוצר אינו תואם תיאור בלבד.
* לא ינתנו החלפות על מוצרים שנעשה בהם שימוש / הוצאו מאריזתם המקורית / ניזוקו / השחירו
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
החזרות:
* ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי קרדיט באתר או החזר כספי עד 2 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק, באריזתו המקורית וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
* לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
* תכשיט שנוצר בהזמנה אישית / הוזמן אישית ללקוח/ה לא ניתן להחזיר או להחליף.
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
* ניתן להחזיר גם באמצעות משלוח כפול בעלות של 80₪ מטעם חברת השליחויות שלנו.
פרטים נוספים שחשוב לדעת:
* עבור מוצר שנרכש ב Sale ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
* במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה – עלויות המשלוח של המוצר יחולו על הלקוח/ה בלבד.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח/ה, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי EDEN. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי EDEN היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
* כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
* באפשרותכם לבחור בזיכוי באתר בשווי סכום העסקה המלא של הפריט/ים או בזיכוי אמצעי התשלום בניכוי 5% מסך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם. האתר EDEN לא מאפשר החלפה ישירה של פריט/ים.
* יש לבטל את עסקת המקור ולבצע הזמנה חדשה של הפריטים הרצויים דרך האתר. * מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
תנאי החזר כספי:
החזר כספי יינתן עד 48 שעות מקבלת המוצר, ובתנאי שלא נענד ונעשה בו שימוש.
* החזר כספי לגבי פריט יתאפשר בהחזרת הפריט בתוך 2 ימי עסקים ממועד הקבלה בלבד.
כל החזרה תהיה כרוכה ב- 5% דמי ביטול משווי סך הרכישה. ביטול עסקה שבוצעה באשראי, תגבה בנוסף דמי ביטול-סליקה בסך 3% משווי סך הרכישה. אין החזר כספי על עלות שילוח ואריזה. לא ניתן לבטל הזמנה הנמצאת בתהליך משלוח.
* ניתן להחזיר פריטים תמורת זיכוי קרדיט באתר או החזר כספי עד 2 ימי עסקים מיום קבלת הפריט ובתנאי שלא נעשה בהם שימוש, שלא נפל בהם שום פגם/נזק, באריזתו המקורית וכנגד קבלה בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.
* לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
* תכשיט שנוצר בהזמנה אישית / הוזמן אישית ללקוח/ה לא ניתן להחזיר או להחליף.
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
* ניתן להחזיר גם באמצעות משלוח כפול בעלות של 80₪ מטעם חברת השליחויות שלנו.
פרטים נוספים שחשוב לדעת:
* עבור מוצר שנרכש ב Sale ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
* במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה – עלויות המשלוח של המוצר יחולו על הלקוח/ה בלבד.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח/ה, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי EDEN. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי EDEN היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
* כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
* באפשרותכם לבחור בזיכוי באתר בשווי סכום העסקה המלא של הפריט/ים או בזיכוי אמצעי התשלום בניכוי 5% מסך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם. האתר EDEN לא מאפשר החלפה ישירה של פריט/ים.
* יש לבטל את עסקת המקור ולבצע הזמנה חדשה של הפריטים הרצויים דרך האתר.
* מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
תנאי החזר כספי:
החזר כספי יינתן עד 48 שעות מקבלת המוצר, ובתנאי שלא נענד ונעשה בו שימוש.
* החזר כספי לגבי פריט יתאפשר בהחזרת הפריט בתוך 2 ימי עסקים ממועד הקבלה בלבד.
כל החזרה תהיה כרוכה ב- 5% דמי ביטול משווי סך הרכישה. ביטול עסקה שבוצעה באשראי, תגבה בנוסף דמי ביטול-סליקה בסך 3% משווי סך הרכישה. אין החזר כספי על עלות שילוח ואריזה. לא ניתן לבטל הזמנה הנמצאת בתהליך משלוח.
* לא יינתן זיכוי או החזר כספי על דמי משלוח.
* תכשיט שנוצר בהזמנה אישית / הוזמן אישית ללקוח/ה לא ניתן להחזיר או להחליף.
* על הלקוח/ה לדאוג להחזרת התכשיט במשלוח חוזר בכוחות עצמו בלבד ובעלויות שישולמו על ידו.
* ניתן להחזיר גם באמצעות משלוח כפול בעלות של 80₪ מטעם חברת השליחויות שלנו.
פרטים נוספים שחשוב לדעת:
* עבור מוצר שנרכש ב Sale ו/או במבצע תינתן אפשרות החלפה לפי הסכום ששולם עבור הפריט בעת הרכישה וכפי שמופיע בחשבונית העסקה ולא בשווי המחיר המלא של המוצר.
* במקרה של ביטול עסקה ו/או החלפה ו/או אי התאמה – עלויות המשלוח של המוצר יחולו על הלקוח/ה בלבד.
* במקרה של ביטול עסקה לאחר שהמוצר נשלח אל הלקוח/ה, יינתן זיכוי כספי מלא עבור הפריט שנרכש ולא עבור דמי המשלוח (דואר רשום/אקספרס/שליחים). הזיכוי יתבצע רק לאחר קבלת המשלוח ובדיקתו על ידי EDEN. הזיכוי יינתן בתנאי שהמוצר יוחזר ללא שימוש ו/או פגם ו/או נזק. במידה והמוצר הוחזר שלא כאמור בסעיף זה, לא יזוכה המזמין (לא זיכוי כספי ולא שובר זיכוי). יובהר, כי EDEN היא בעלת שיקול הדעת הבלעדי בעניין מצב המוצר המוחזר.
* כל זיכוי יועבר לכרטיס האשראי בו בוצעה ההזמנה בלבד, ובהתאם ללוחות הזמנים של חברת האשראי או חברת PAYPAL.
* באפשרותכם לבחור בזיכוי באתר בשווי סכום העסקה המלא של הפריט/ים או בזיכוי אמצעי התשלום בניכוי 5% מסך העסקה או 100 ש"ח, הנמוך מבניהם. האתר EDEN לא מאפשר החלפה ישירה של פריט/ים.
* יש לבטל את עסקת המקור ולבצע הזמנה חדשה של הפריטים הרצויים דרך האתר.
* מובהר כי לא יינתן זיכוי כספי בגין מוצרים שלא שולמה בגינם תמורה כספית, כגון מבצעים או מתנות.
תנאי החזר כספי:
החזר כספי יינתן עד 48 שעות מקבלת המוצר, ובתנאי שלא נענד ונעשה בו שימוש.
* החזר כספי לגבי פריט יתאפשר בהחזרת הפריט בתוך 2 ימי עסקים ממועד הקבלה בלבד.
כל החזרה תהיה כרוכה ב- 5% דמי ביטול משווי סך הרכישה. ביטול עסקה שבוצעה באשראי, תגבה בנוסף דמי ביטול-סליקה בסך 3% משווי סך הרכישה. אין החזר כספי על עלות שילוח ואריזה. לא ניתן לבטל הזמנה הנמצאת בתהליך משלוח.